Jag smiter...

Det känns som om jag smiter från min läsning hela tiden. Jag skriver helt onödiga inlägg, shoppar på HM, hänger tvätt och fyller tvättmaskinen igen och tro det eller ej men jag har fyllt på blomjord i alla blommorna, hur ofta gör man det? Jag gör det typ aldrig så det var väldigt välbehövligt. Men jag har läst en del iallafall. Tror jag har ca 80 sidor kvar och de får jag försöka fixa ikväll, tror Dennis skulle komma över ikväll och då kommer Robban och han bara spela xbox så efter Let's Dance kommer det ändå inte finnas nåt att göra här. Förutom att diska då, men det är sjukt tråkigt.

Nu är det dags att hämta Elisia, får se om hon har vaknat igår hade sovit till halv tre. Ringde kommunen förut och ställde henne i kö för förskolor här i Tybble, tyvärr var det lång kö så det var inte säkert att alla som hade sökt plast till augusti skulle få plats i området. Lite synd, men tyvärr är det väl så periodvis. 2008 var ju tydligen ett riktigt babyboom år också så då får man väl ha förståelse för att det blir fullt. Men det vore väldigt skönt om vi fick plats här och slippa åka till norr varje dag.

Ha det bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0