Inte flyttfriska

Madde: Nej, jag förstår att du inte är avundsjuk....

Det är fortfarande kaos här hemma, just nu känner jag att jag aldrig med vill flytta!! Kan bli lite irriterad på Robban också. Det är sjuk mycket kvar att göra, det kan vem som helst se, ändå så sätter han sej framför datorn och gör 'inget särskilt'. Är det då inte bättre att få nåt vettigt gjort? Tycker inte att jag ska behöva säga åt honom att packa upp sina kläder. Fast med hans mamma så förstår jag att han inte gör med än nödvändigt...

Igår gick jag runt barfota i nya lägenheten och jag fick riktigt smutsiga fötter (när vi bar in möbler så hade vi skor på oss). Fötterna var så smutsiga att jag tvättade dem innan jag satte på strumpor. Hon sa då: Nämen, har du smussiga föttej? Mitt svar blev: Nej, jag har SMUTSIGA fötteR. Sen blev hon tyst för stunden iallafall. Hon brukar bara daddaspråk med Robban också (han är 28).

Sjuka är vi också. Elisia är kräksjuk. Jag har ont i halsen och är snorig + att jag har ont i huvudet av trötthet för att jag sov på tok för lite inatt. Robban är förkyld, går och snorar som bara den. Inte så flyttfriska som vi hade hoppats på.

Nu ska jag fortsätta här hemma...måste ta en alvedon först bara. Men jag har sagt till mej själv att 21.30 senast! ska jag vara i säng, ska nog börja med att bädda den.

Ha det bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0