HJÄLP!! Åderbrock...

Jag rakade benen förut och gjorde en mycket skrämade upptäckt. Jag har fått jättestora åderbrock (stavas hur?) i knävecken!! Tidigare har jag haft ett litet i ena knävecket, men nu har det blivit stora i båda!! Så nu sitter jag och inbillar mej (eller kanske inte?) att det gör ont också!

Jag vill verkligen inte ha några jävla åderbrock! Det när nåt som tanter över 30 och får barn sent i livet som fåt!! Och dom som får många barn som ung, som mamma. Tydligen har jag ärvt hennes ben, jävla skit!! Kunde jag inte ha fått nåt annat istället????????

Elisabeth Höglund vidare i Let's Dance?? Helt sjukt, är hon nya Lasse Brandeby eller? Hon dansar så sjukt dåligt i jämförelse med de andra att hon måste ju för fan åka ut! Hur kunde Nicke åka ut före henne? Nästa vecka ska jag rösta på alla utom henne. Sorry, men hon är inte bra för programmet. Det är dåliga dansare som gör att folk sågar Let's Dance.

Ha det bäst! Själv kommer jag sörja att jag numer inte kommer gå i korta kjolar utan tights och min bikinisäsong är över forever....*snyft*


Kommentarer
Postat av: Madde

Åderbrock lär jag få också så då kan vi vara deprimerade tillsammans.

2009-03-08 @ 13:56:03
URL: http://kvistbro.spaces.live.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0