Chips mitt på dagen?

Som bakgrund kan jag börja med att säga att jag åt chips idag mitt på dagen.

Robban frågade mej för en liten stund sen: Sen när får man käka chips mitt på dagen?
Mitt svar: När man städar hela lägenheten.

Är man inte värd lite chips när man städar hela lägenheten? Plocka undan, damma, dammsuga, moppa, diska och städa toaletten (där hjälpte han dock till). Jag anser att jag var värd det. Robban säger att man inte äter chips på dagen. Vem har rätt? Var jag värd lite chips? Det var ju inte så att jag åt en hel påse, 1/6 kanske om ens det...

Ha det bäst!


Kommentarer
Postat av: Elin

Såklart att man får äta chips mitt på dagen om man varit så flitig som du var :)

2009-03-13 @ 11:13:21
URL: http://edvinsmamma.blogg.se/
Postat av: Madde

Bara man har ätit frukost så får man äta godis o chips.

2009-03-14 @ 16:06:27
URL: http://kvisbro.spaces.live.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0