Pappa vid 58? Elakt

Läste lite i MAMA igår, det brukar alltid stå vilka kändisar som har fått barn. Stellan Skarsgård, 58 år, har blivit pappa igen. Hans sjunde barn. Nu är det inte hur många barn han har som jag reagerat på, utan på hans ålder. Är det inte lite elakt mot barnet att vara så gammal? Även om han just nu är en fräshing så kan det vända snabbt. Hur kul kan det vara att ta studenten och pappagubben står där med rulatorn?

En glädjande nyhet är att min jobbvecka är slut! Är ledig idag! :-) Riktigt skönt, och Elisia sov till nio så jag behöver inte sova middag heller. Ska bli skönt att slippa se håriga rövar och stjärtskåror på Axfood.

Var å klippte mej på föriddagen. Numera är mitt hår 5 centimeter kortare, hade väl tänkt att ta lite mer men jag blev lite feg. Får väl gå dit om nån månad igen och ta några centimeter till. Vill så gärna klippa bort allt hår med gammal hårfärg. Tyvärr är jag lite för feg för att ha så kort.

Passen kom idag!! Så nu är det bara att boken resa!!

Sofia: Ja, jag har fått en lite pluttetjänst på Almbyskolan i höst. 17% eller 23% blir det, det beror på hur mycket de ska spara. Jävla finanskris!!

Madde: Nej, tröjan med svampar har jag ligger på dagis så jag slipper se den! Men hon har två favoritklänningar. Den ena lite mer favorit än den andra, och den vill hon jämt ha!

//Stina

Kommentarer
Postat av: Viola

Elakt skulle jag nog inte kalla det, däremot ökar ju risken för att barnet blir faderslös ganska tidigt i livet, vilket ju inte är något vidare smart drag. Skaffar man barn borde man väl vilja få så mycket tid med dom som möjligt.

2009-06-22 @ 19:01:42
URL: http://mummyfied.blogg.se/
Postat av: angelica

ha en trevlig kväll:)

kram

2009-06-22 @ 19:04:51
URL: http://raaaw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0