Sommar och sol - och det är koskit i hagen

Jag är som alla andra  - jag bloggar mindre när det är fint väder! Vem vill sitta inne och blogga i detta underbara väder? Inte jag iallafall. Jag har ju visserligen bärbar dator och bredbander räcker säkert ut på balkongen men det känns inte så kul att sitta i en lägenhet oavsett om man har balkong eller ej när solen äntligen visar sej. Så vi har varit ute i Ekeby-Almby hos Henke och Simone både igår och idag.







Där har vi både solat och badat! Och Elisia sov middag igår, inte idag. Så vid 18-tiden när vi åkte så slocknade hon i bilen och gick inte att väcka när vi kom hem. Vi ruskade och ropade men inget hjälpte. Det var bara att byta blöja på henne i sömnen och så hoppas jag på att hon sover hela natten. Jag vill inte att hon vaknar vid 12 och tror att hon sovit middag. Baddräkten, även kallad burkinin av min pappa, funkar hur bra som helst. Det ska vara solskyddsfaktor 50 i den och så smörjer jag med 30 på resten av kroppen och hon är inte ett dugg solbränd! Rekomenderas! Hunden i bakgrunden är en av världens snällaste hundar som Elisia älskar att mata! De är riktigt söta tillsammans.



Så här söta är vi tillsammans :-)



På midsommarafton var vi också hos Henke och Simone (man kan nästan tro att vi bor där) och då åkte jag den här bilen dit! Det ska föreställa en sportbil. Men jag blev besviken på turen. Det lät massor inuti och så trodde jag att det skulle bli lite sug i magen när det gasades men jag kände ingenting! En corvette är det, amerikansk skitbil om du frågar mej.

Nu ska jag vuxenbada. Hoppas bara att Elisia sover - hon har redan vaknat till två gånger. Gissar på att det beror på att hennes rum blir sjukt varmt!

//Stina


Kommentarer
Postat av: Madde

Då ska du åka i Daniels celica när det gasas, där är det jävlar i mig sug i magen.

2009-06-30 @ 10:40:31
URL: http://kvistbro.spaces.live.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0