Söndagsrepriser

Reprisdags för mej. Jobbar ju som sagt kväll för stunden vilket gör att jag missar på Desperate Housewifes och Grey´s och kompani så nu måste jag se repriserna! Katastrof i mitt liv annars, eller inte, men jag vill gärna se det. Tyvärr missade jag första delen av DH men det får jag överleva.

Jag har även sovit middag idag, hur skönt som helst, och det blev ännu bättre. Jag vaknade till det underbara ljudet av att någon diskade. Eftersom att jag låg i sängen så visste jag ju att det inte var jag som diskade utan det var Robban. Hans tå ör för övrigt inte ett dugg bättre. Dubbelt så stor och helt lila, nästan lite svart där han tömde den på var. Men men, han badar tån i alsolsprit med jämna mellanrum och imorgon bär det av till vårdcentralen. Inte fan kan de neka honom att komma när tån har sett ut som den gör sen i fredags.

//Stina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0