Nervös och lite stressad

Jag är stressad!! Inte stressad för att jag har 7000 saker att göra utan tid till det. Utan för att vi inte har bokat resan än!! Det postivia med det är att den har blivit billigare, nu är den nere på 11 000.- och jag tycker det känns lite nervöst att bara vänta. Problemet är ju att vi inte vet hur mycket Robban får i lön, tyvärr har ju hans chef inte den bästa framförhållningen. Får Robban lön den 27 ska man vara nöjd, det har ju hänt lite för många gånger att den kommit senare - lönespecen har han tur om det överhuvudtaget kommer något. Hittills har han dock aldrig fått någon som är helt komplett.

Men men, det är bara att ta djupa andetag och andas lugnt. Jag har iallafall städat hela förmiddagen - utifall det skulle bli en resa. Jag har nämligen ingen lust att städa som en dåre på lördag och jag vill heller inte komma hem till bananflugor.

Min kamera är dessutom inte hemma än...trots att jag påminnde Robban igår om att ta hem den då han var hos Henke och Simone där den är...

Kan för övrigt tillägga att man märker på folks bloggar att det är fint väder. Det är inte alls lika många blogginlägg.
//Stina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0