Midsommar, det regnade minimalt!!

Så då var midsommar över för den här gången, oj det lät positivt! Tolka mej rätt nu, jag tycker alla aftonar är jätteroliga och mysiga men det är sådana krav! Man ska ha så roligt! Visst är det kul att ha roligt och det vill man väl för det mesta alltid ha också. Men jag gillar inte att det är ett sådant måste.

Dagen började lugnt, blev väckt kvart över sju, lite väl tidigt. Det tog jag dock igen sen med att ligga och slappa på soffan och Elisia gick runt och lekte med dockvagnen.

Efter lunch. Ut till Sannahed och dansa runt stången. Fika hos farmor och träffa familj och släkt. Alltid trevligt.

Eftermiddagen spenderades ute i Ekeby-Almby hos Henke och Simone. Det var också trevligt. Elisia har uppfört sej helt underbart, har busat massor med Simone och Dennis. Hon börjar t.o.m. krypa upp och mysa med Simone, vilket jag tycker är hur kul som helst! Helt plötsligt kan jag gå på toa utan att hon skriker! Simone är queen på barn.

Vid 23 åkte jag och Elisia hem och nu sover hon som en liten stock :-)

Om jag nu ska komma på nåt negativt så är det att jag är så sjukt glömsk...I Sofias jackficka glömde jag min mobil och hos Henke och Simone glömde jag kameran, som Robban förhoppningsvis kommer ihåg istället. Det positiva är att det har bara regnar när vi har varit inne!

Sovgott alla!

//Stina

Kommentarer
Postat av: Madde

Nu när du har vart barnfri en hel eftermiddag så hade jag förväntat mig en uppdatering här.

2009-06-21 @ 22:20:58
URL: http://kvistbro.spaces.live.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0