Grekland here we come!

Grekland blir det, men inte Rohdos (stavas hur?) och inte heller två veckor. Det blir en vecka på Samos, Grekland. Jag tror att det hette Samos, skitsamma egentligen det ska bli hur skönt och kul som helst att komma iväg! Det jobbiga är bara att flyget går 06.45 så vi får åka härifrån vid 2....men men, nästan allt är iallafall klart. Deon ska packas ner, det ska diskas och moppas sen är det bara att sova och sen åka.

Jag hade ju hoppats på att få duscha innan men just nu ser det dystert ut. Eon har nån jävla läcka så det finns inget varmvatten. Det skulle förhoppningsvis komma igång vid 21 ikväll, men det gördet säker inte. Man ska som sagt inte hoppas på för mycket när det gäller stora bolag. Jag inbillar mej nämligen att de inte bryr sej om lilla mej.

Nu skulle jag kunna ordbajsa mssor men det har jag ingen lust med - tänkte vara duktig och ta tag i disken igen. Nu får jag iallafall diska utan barn. Fast Elisia har varit jätteduktig de senaste gångerna jag har diskat. Då står hon på en pall brevid och "hjälper till" (blöter ner) tyvärr är det inte alltid så säkert och på förmiddagen trillade hon av pallen och dunsade ner i golvet, stackarn...Men efter 20-30 min ville hon upp igen men då fick hon inte. Det räcker som sagt med att trilla en gång om dan.

//Stina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0