Bilder

Ligger ju som sagt lite efter vad gäller bilder, och då framförallt på min underbara dotter. Eftersom att jag inte har nåt vettigt att skriva om så kör vi bilder för tillfället.


Vi börjar med dagens outfit, Elisia har valt klänning helt själv! Jag tog fram en annan men hon pekade på denna, så då fick det bli så. Tyvärr har hon redan hunnit kissa på den så just nu är den i tvättmaskinen, som har gått klart men jag har inte orkat hänga skiten än...


Richard som tar studenten, själv satt jag och skrev en tenta som fortfarande inte är rättad...


Är med i en pocketklubb som jag hela tiden glömmer att gå ur, glömmer också att välja böcker hela tiden så jag får jämt så slumpmässiga. Nu blev det dessa två. Måste säga att jag är lite tveksam till Guillous bok, han har ju skrivit ondskan och nu drar han in huvudkaraktärerna in den här bokserien. Vet inte riktigt vad jag tycker om det, får väl uttala mej ordentligt när jag läst boken och sådär 10 år eller nåt.


Elisia matar snoppdockan (han kallas så just för att han har en snopp, hon har en negerdocka också och den kallas för negern).


Elisia och slappisen slappar. För tillfället så slappar Robban hela tiden för hans ena lilltå har blivit lila och dubbelt så stor. När han ringde vårdcentralen så fick han till svar att det var inget konstigt, men det vore bra om han kunde linda den...Jag vill också ha lön för att säga att allt är helt normalt. Just nu har han lagt på ett ultratjockt lager med ibumetinsalva, ska bli såååå spännande och se om det hjälper.

Allt för denna gång.

//Stina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0