Vägrar sova...

Elisia vägrar att somna!! Jag blir tokig, hur fan får man en liten tjej på 1½ att somna? Vi har dragit ner på middagsömnen, vad mer ska man göra? Jag har en känsla av att Robban leker för lite med henne så att hon inte är trött men han säger att så inte är fallet - jag har iallafall sagt åt honom att vara ute mer då jag tror att det kan hjälpa. Tro det eller ej men han verkade fatta galoppen så jag hoppas att han går ut och leker med henne imorgon. Just nu ligger hon bara och skrattar i sängen och jag tycker att klockan är lite väl mycket för det..

Stickningen går iallafall framåt, tre varv har blivit stickade. Hade tänkt att sticka 1 dm innan söndag (32 varv enliget garnförpackningen) och då hoppas på att någon i den äldre generationen kan visa mej hur man stickar aviga för det kommer jag inte riktigt ihåg. Ska sätta mej och sticka lite nu innan jag får ta över Elisia...

//Stina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0