Trött rumpa!

Jag är inte van vid ett aktivt liv, jag är så trött idag!!! Till att börja med så jobbar jag nu under sommaren. Studerar annars, vilket inte är helt lätt alla gånger och jag kan vara väldigt trött så också, men då på ett helt annat sätt. När jag pluggar blir jag trött i huvudet, nu när jag jobbar blir jag trött i kroppen och då framförallt fötterna!!

Idag är jag dessutom extra trött - för jag har ridit islandshäst!!! Vilket vad väldigt kul, och det var jätteskönt att få komma ut i naturen och få en massa frisk luft. Men man är inte den piggaste efter 3½ timme på hästryggen. Jag är sjukt ont i rumpan! Cyklade iväg och hämtade Elisia förutom som fick vara med på grabbarnas förfest eftersom att jag inte hade kommit hem från hästarna när de skulle börja. Jag trodde jag skulle dö när jag satte mej på cyklen, så jävla ont i rumpan, och det känns t.o.m nu när jag sitter ner i en mjuk soffa. Undrar om jag kommer att kunna gå imorgon?

Med på häst var också mina kära systrar - och ingen av oss tog kort! Det blev lixom aldrig av. Det var tänkt att vi först skulle rida en tur, sen fika, och sen rida en till tur. Men vi red lite fel så det blev en riktigt lång tur. Så när vi var typ framme hoppade alla av hästarna och gick den sista biten (man blir väldigt stel efter ett tag). Sen blev det inte ritkigt av att nån av oss hoppade upp igen, jag var iallafall för trött, och det kändes inte så kul att bara ta kort på hästen. Kort på hästar har jag redan massor av sen tiden jag red.

Det kommer också att bli en tidig kväll ikväll, planerar att skriva klart detta, kolla lite andra bloggar som jag läser. Sen blir det tandborstning, kissning sen sängen....

//Stina

Kommentarer
Postat av: fia

Jag var också sjukt trött igår, somnade på en gång när jag la mej. Idag har jag ont i hela kroppen.

2009-07-19 @ 19:33:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0