Söndagskväll

Söndagskväll och Elisia vill inte somna. Robban ligger hos henne nu och har gjort det i en halvtimme, innan dess låg jag hos henne i en halvtimme. Hur lång tid ska det behöva ta? Trött är hon - men vill inte somna!! Jag blir tokig.

Läser en riktigt bra bok nu som faktiskt har inspirerat mej



Jag ska börja sticka, kan lite grann men jag kommer inte ihåg hur man lägger upp maskor så det blir den första utmaningen. Köpte iallafall garn och stickor idag. Boken heter Livets aviga och räta kommer tyvärr inte ihåg författarens namn och jag hinner inte kolla heller - det är dags att byta av Robban.

Fia: Önskar att jag hade somnar lätt igår, själv låg jag vaken hur länge som helst trots att jag var trött. Resultatet av det är huvudvärk ikväll...Träningsvärk har jag bara på insidan av låren, resten av kroppen klarade sej :-)

//Stina

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad ska du sticka? Försökte sticka i våras men det gick inte bra, håller mej till stickringarna. Rekommenderar dem om det är svårt att sticka.

2009-07-20 @ 21:39:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0