Läkerol på Pressbyrån

Jag har en känsla av att Pressbyrån har nån typ av kampanj på Läkerol "makes people talk" om du kommer ihåg dem? När man plockar till Pressbyrån så brukar det kanske vara 3-4 st lådor med läkerol, idag har det varit runt 20 st. Så det är ett tips, gillar du läkerol gå till Pressbyrån.

Trött som fan blir jag av att jobba också! Både i förrgår och igår så somnade jag när jag nattade Elisia. Problemet då är bara att jag inte somnar om sen! Och då blir jag ännu tröttare....Men ikväll var hon så bökig ända tills hon somnade (på typ 2 minuter) så ikväll somnade jag inte - så inatt borde jag få sova bra!

Fick ett paket fårn HM idag med! Beställde lite reavaror (ekonomishopping är bra för mej) en del blev bra en del mindre bra. Beställde bl a en brun kavaj och den blev hur bra som helst!! Däremot får två klänningar och ett par byxor åka tillbaka. Bild på det som jag behåller kommer vid ett senare tillfälle när jag är lite piggare.

Angående stickningen så går det hur bra som helst! Eller nästan. Det är inga problem att sticka på vanliga stickor, lite tråkigt bara för jag kan bara räta, måste lära mej aviga också. Men det går framåt. Jag har stickat 22 varv hittills. Dessvärre har jag suttit i sängen och då har jag inte lyckats dragit åt garnet tillräckligt så det är löst och ser lite konstigt ut, så jag har kommit fram till att denna stickning endast är en test. Ska ju som sagt lära mej aviga och kan behöva träna lite. Till slut nångång helst innan det blir kallt tänkte jag att det skulle bli en halsduk, gärna en mössa också.

//Stina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0