Skor och bad

Madde (min syster) skrev: "Exhäxorna är en mycket bra bok och bloggat har jag gjort länge, men har kanske inte marknadsfört bloggen så mycket." (det funkade att kopiera!!!) Bra att jag köpte en bra bok, ska bara få tid till att läsa den någongång :-). Vad ska man med en blogg till om ingen läser?? Inte för att jag tror att jag har massor av besökare eller tror att jag kommer få det, men jag vill ju att nån ska läsa iallafall. Annars så känns det lite tråkigt.

Måste visa ett litet fynd jag gjorde för snart två veckor sen.


Två par skor från skopunkten, betalde 200,- för dem. Visserligen får de alltid sönder inom ett år, men för det priset gör det inget. Extra nöjd är jag med de ljusbruna. Inte riktigt vad jag brukar ha men föll för dem direkt. Kändes kul också att köpa någon som jag inte alltid köper. Brukar alltid köpa svarta basskor och tennisskor. Som ni ser har jag även redan lyckats skita ner dem, är väldigt duktig på det! Och väldigt dålig på att gra rent skor när det behövs, tyvärr!



Dagens outfit, HM från topp till tå, storlek 74 på allt. Det står att det ska vara 6-9 månader, stämmer inte riktigt på min lilla tjej.

Har lite nyheter angående lägenhetsbytet också. Den tjejen som vi vill byta med ringde till Öbo och frågade hur vi skulle gå till väga. Det var tydligen bara att fylla i en blankett och sen ska dom "behandla" den. Till att börja med, sem blir det väl kontraktsskrivning. Hon sa även till Robert att hon kunde flytta den 28/2 och undrade om vi också kunde flytta då, och det är klart vi kan!! Hade iofs tänkt att ha Robban födelsedagsfest då, men den skjuter vi så gärna på. Hoppas nu bara att hon inte ändrar sej.

Vi badade förut också, hela lilla familjen. Så mysigt. Tyvärr så får vi bada med Robbans fotludd också. Jag och Elisia duschar alltid innan så då blir ju vi av med sånt skit, men Robban kommer sen så han har ju luddet kvar...usch!



Hon såg glad ut när jag tog upp kameran, men inte när det klickade...



Här är vi två!! Fördelen med bubblor är att man kan ta kort utan att visa några privata delar, för dom är inte till för allmän beskådning *hehe*.

Sitter och tittar på Let's Dance. Varför sjungar Hasse Aro jämt med i musiken? Det är sånt som discodansare gör - inte standarddansare. Någon måste tala om det för honom. Tycker det är jättetråkigt att Magdalena inte kan vara med längre, vem ska jag nu hålla på??? Magnus och Annika? Blir nog så...han är så sjukt stark! Skulle gissa på att hans överarmar är större än mina lår.

Ha det bäst!

Kommentarer
Postat av: Madde

Du måste ju hålla på Tippen-Morgan! Sen så har jag faktiskt hyfsat med läsare på min blogg, många fd arbetskamrater och en del nuvarande.

2009-01-30 @ 22:08:34
URL: http://kvistbro.spaces.live.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0