Jag är sjukast av oss....



Hade tänkt att centrera bara bilden, men av någon anledning så blev allt centrerat så det får du leva med idag. Så här ser iallafall jag ut idag. Osminkad, blev, och snorig. Jobbigt men sant. Elisia är bättre så hon är på förskolan nu, men det var lite host i natt och imorse. Men långt ifrån så mycket att hon måste vara hemma och det känns skönt.



Lyckades t.o.m fånga en hostning på bild, inte illa tycker jag. Tanken var iofs att jag skulle ta kort på en tjej som log, men precis när kameran tog bilden så började hon hosta.

Tygblöjor kn jag varmt rekommendera! Hur kul som helst, och mycket snyggare än vanliga engångsblöjor. Dessutom är de bättre för miljön (jag tar lite för ofta bilen till förskolan så jag måste kompensera på nåt sätt). Hämtade ut ett paket idag med två pocketblöjor, dvs man har en "skalblöja" med ett mjuk innerlager och ett vattentätt yttlerlager + ett inlägg, i detta fall i hampa, som man stoppar in i blöjan som det absorberande lagret.



Här är som sagt det nyaste tillskottet av tygblöjor, ska bli kul att testa dem. Ska tvätta alla blöjor så fort jag har skrivit färdigt så får jag hoppas på att det hinner torka tills Elisia kommer hem. Finns ju blöjor som tar hur lång tid som helst på sej att torka, men det är oftast All-in.one (AIO) blöjor.



Tog en bild på snoriga mej och snoriga Elisia igår, fast jag tycker vi lyckas se rätt så pigga ut på bilden. Det händer inte allt för ofta att jag ser pigg ut på bild. På bilden brevid är det min syster Madde och henns sambo Daniel (som är säljare på SIA-glass så hos dem finns det nästan alltid glass). Bad henne skicka över kusinbilder på Elisia med kusiner som hon tagit, självklart skickar hon med en bild på dem också, linslus? - Absolut inte ;-)

Nog för stunden, dags att hänga tvätt och plugga lite.

Höll på att glöma bilden på den där jävla boten jag fick igår, om det finns någon frivillig som vill betala den åt mej så inte mej emot.



USCH!!!!

Kommentarer
Postat av: Madde

Stod du på två rutor?

2009-01-29 @ 08:41:17
URL: http://kvistbro.spaces.live.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0