Svar på kommentarer.

Sofia: Nej jag har inte hört någon som fått böter då de stått lite brevid parkeringen. Jag har tidigare sett bilar så där - utan bötelapp. Själv har jag tidigare aldrig behövt ställa mej där. Under större delen av min studietid har jag bott så nära så jag har kunat gå, så jag har inte parkerat där så ofta. Vet att man ska fråga innan man lägger ut bilder. Är det ok att jag har bilder på dina barn i min blogg, både nu och i framtiden? Om jag har bildet på dej och Erik får jag lägga ut även dem?

Madde: Nej jag stod inte på två rutor, det finns nämligen inga rutor och jag stod som sagt lite bredvid parkeringen och det fick man tydligen inte. Är det okej för dej och Daniel att jag har bilder på er i min blogg, både nu och i framtiden?

Nu är det lunchdags.

Kommentarer
Postat av: Madde

Ja du får lägga ut bilder mig och hanen, förutsatt att jag får lägga ut bilder hela din familj.

2009-01-29 @ 21:54:20
URL: http://kvistbro.spaces.live.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0