Jag lyckades logga in!!!

Helt sjukt!! Först gick det inte att logga in här, så då skrev jag ett långt inlägg i ett worddokument och tänkte kopiera in det här. Nu har jag lyckats logga in, men då går det inte att kopiera!! Jag blir tokig!!

Funkar inte ens om man tar stycke för stycke!! Var är det här för skit!! Inte ett skit funkar ju! Försöker med Ctrl+c och den Ctrl+v, ska testa om det går att kopiera texten jag skrivit här.

Funkar inte det heller. Hmm, då får jag väl skriva om då *suck*



Har idag varit på bilprovningen, själv för första gången!! Annars så har jag bara varit där med mamma och pappa när jag var liten. På dom bilarna fick man alltid minst en 2:a. Idag gick det bättre, men det höll på att bli en 2:a. Jag kom dit i god tid som tur var. Gick in och registrerade mej, precis man ska. Såg då en skylt där det stod att man skulle ta fram varningstriangeln och ha alla dörrar upplåsta och nåt mer. Jag går ut och börjar leta efter triangeln, letade ett bra tag. Letade först och främst där vi var reservdäcket, då det för mej är det självklara platsen att ha en triangel på. Men jag hittade inte nån. Skickade iväg ett sms till Robert och sa att jag inte hittade triangeln, varpå han ringer upp. Han säger att den borde vara vid reservdäcket men att han skulle komma, och då även ta med sej en triangel utifall det inte skulle finnas någon i bilen. Bil efter bil åker in, och jag börjar bli lite nervös. Kan ju inte åka in utan triangeln, vad ska jag säga då? Hej hej, triangeln kommer snart, är det okej? *hehe* ville helst slippa det. Men så kom Robert med en triangel. Han letade lite också men hittade inte någon. För övrigt så var bilen frisk, så den behöver inte åka dit förens om ett år igen.

Har även hunnit med att skriva klart en text som egentligen skulle ha varit klart till seminariet jag var på i måndags. Men klanten jag var så stressad när jag skulle läsa litterturen inför seminariet (och texten som skulle skrivas) så jag blandade ihop två texter. En skulle läsas tills i måndags och en till på måndag. Jag läste självklart fel. Därmed blev även texten fel. Men jag fick till idag på mej att skriva en ny, och det är nu klart. Så nu är det bara att sätta igång med litteraturen till nästa seminarium, *suck*.

Hade som sagt lite problem med att logga in förut, så jag tog kort på alla tygblöjor!!



Här är mina AIO blöjor, den röda är från P´tit Easy. Den är väl sådär, kanpparna kan åka upp rätt så lätt tycker jag. Annars är den helt ok, extra inlägget man kunde köpa med rekommenderas att användas annars så får man byta snabbt igen. De vita är från Imse Vimse, ett svenskt företag. Riktigt bra blöjor, bra uppsugningsförmåga och med ett extra frottéinlägg blir det en jättebra nattblöja. Den har även en extrakant vid låren som gör det nästan omöjligt för kiss att smita ut. Elisia rör sej väldigt mycket när hon sover, och den har aldirg läckt. Hon kissar MYCKET när hon sover, både dag och natt.



Reservblöjorna - reserv för att jag tycker, pocket och AIO är smidigare. Detta är iallafall formsydda innerblöjor och ytterbyxor från Imse Vimse. Vad gäller yterbyxorna så kan jag inte rekommendera den mönstrade Organic cotton heter den. Fukten smyger sej igenom det vattentäta tyget, som då inte blir så vattentätt. Den vita däremot, Soft, är hur bra som helst.



Favoritblöjan, pocket från Coolababy. En one-size blöja dessutom så den passa hela blöjperioden. En smidig och enekl blöja att använda. Knäppes med bra knappar. Inlägget var i microfiber och suger upp kisset hur bra som helst. Finns tyvärr inte att köpa nya i Sverige (vad jag vet), jag köpte mina på tradera.

Såg nu att på www.imsevimse.se finns det AIO blöjor som är mönstrade, det fanns det inte när jag köpte :-( men å andra sidan så kanske det är som med ytterbyxorna, att de mönstrade inte håller tätt? Men dom är fina. Fast AIO har jag så det räcker, ska jag köpa fler så blir det pockets.

Blev visst ett långt inlägg...du får överleva.


Kommentarer
Postat av: Madde

Annars så är blogg.se riktigt känt för att strula om du inte visste det.

2009-01-29 @ 21:56:11
URL: http://kvistbro.spaces.live.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0