Är väl inte alltför smart tyvärr

Madde: Funderade på Morgan, han var ju så go i tippen, men han har inte Magnus muskler...

Hmm har försökt få min blogg lite roligare, kan väl säga att jag har misslyckats helt, så för kvällen tror jag att jag skippar det. Får försöka få hit Robbans kompis Dennis som är kung på allt som har med data att göra, hoppas på att han vill gra nåt åt spektaklet...För som det ser ut nu ser det hemskt ut. Vill att det ska gå i rosa, men kanske inte allt... å så skulle jag vilja ha in bilder i bakgrunden, men det är ju jävla lätt när man inte har en aning om hur man gör. Sitter och läser på Designa Din Blogg men blir tyvärr inte så mycket klokare av det. Kommer jag någongång att bli klok? Tror inte det tyvärr. Är väl inte alltför smart tyvärr.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0