Lite till och Let's Dance

Fia: Har inte ens tänkt på att kolla hur dagis är öppet, måste göra det. Men jag tänker inte jobba heltid de veckor Robban också jobbar. Kan inte Axfood lösa det så är jag hemma med Elisia. Det finns inte en chans att jag tänker lämna halv 7 och hämta halv 5. No way!!

Madde: Nej nej och nej. Visst är jag trött men jag ger inte bort henne.

Fick jätterolig post idag!!! Blev hur glad som helst.



Jag ska köpa nya jeans, om det nu finns några. Det brukar ju vara så att det man vill ha just då inte finns. Men när man inte ska ha nåt eller inte har några pengar då hittar man allt!! Men jag tycker att jag borde hitta nåt. Blir det inte jeans så får det bli nån/några tröjor/toppar. Det är ju knappast så att det kommer vara tomt när jag går in på HM, eller?

Sen var jag nere på Konsum och fick en jätterolig överraskning, gissa vad som säljs med Aftonbladet???? Jag blev iallafall glad, Robban blev det inte ;-)



Den här helgen var det låtar från A-D, så idag har det lyssnats på ABC m.fl. KUL!!

Å så lite Let's Dance. Måste berömma Kitty, ofta har hon så mycket färgglatt smink på sej så man ser inte henne, vilket man gjorde idag och vad fin hon är!! Visst är hon cool och häftig som kör sitt race, men jag har hela tiden fått känslan av att hon hela tiden döljer ett dåligt självförtroende. Det var den bilden jag fick av henne i Big Brother. Men nu såg man HENNE, och hon har absolut inget att skämmas för! Jag vill se henne mer utan färg, 'färg' har hon ändå.

Imorgon bär det av på kalas. Ida (Elisias kusin) fyller 6-åring. Hon börjar bli stor. Fyllt har ju iofs redan gjort men kalaset blir imorgon. Kameran åker med så jag får lite bilder till bloggen, om jag nu få lägga upp dem vill säga - tydligen så måste man be om lov...

Ha det bäst!

Kommentarer
Postat av: Madde

Jag fick inte lika många checkar från HM.

2009-02-14 @ 09:52:12
URL: http://kvistbro.spaces.live.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0