The rest

Eftermiddagen och kvällen avklarad, eller kvällen är ju inte helt slut men Elisia sover och det blir helt plötsligt så mycket lugnade då. Hon känns lite bättre idag iallafall. Har ätit två smörgåsrån och två portioner med pasta, köttfärsås och grönsaker och hon har druckit mycket vatten, så jag får iallafall känslan av att hon är på bättringvägen. Fast förut idag när jag bloggade så var hon så trött och varm, men hur go som helst :-). Tog ett kort på oss då, försökte ladda upp det men jag lyckas inte vrida det rätt. Men söta var vi.

Har varit och tränat också, det jobbiga med det är att när man parkerar så kostar det en tjuga varje gång och det var jag för snål för idag så jag cyklade!!! Riktigt stolt över mej själv. Tänkt vilket bidrag till miljön jag bidrog med. Tänk om mina systar kunde vara lika duktiga när de ska till jobbet...Träningen - jo, det blev inte riktigt som det var tänkt. Hon som skulle ha Body Steppen var sjuk så vi fick köra ett Kombi pass, som är 50/50 stepup/styrketräning, och jag styrketränar aldrig nuförtiden, men det skulle behövas. Just där och då så kändes det inte alls jobbigt (inte överdrivet iallafall) men jag kan tänkta mej att ja få värsta träningsvärken imorgon.

Fia - men spottade dom inte ut alvedonen? Ni måste ha sprutat rakt ner i halsen ju

Madde - ja, precis en sån röst va det :-) Elisia tycker om att vara naken, ibland försöker hon dra av sej kläderna hon har på sej och jag tycker det är bra att hon är utan blöja. Fast idag har jag fått torkat både det ena och andra från golvet...

Ha det bäst!

Kommentarer
Postat av: Madde

Haha jag skulle allt vilja se mig cykla till jobbet, 2 mil med bara backar. Kanske kan cykla hem då är det nedförsbackar. Men när jag bodde i stan så gick eller cyklade jag jämt till centrum.

2009-02-11 @ 21:40:08
URL: http://kvistbro.spaces.live.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0