Räkningar i massor

Jag hatar att få räkningar - alla pengar bara försvinner!! Fick två stycken idag *ryser*, en för den blivande telefonen och en för nån jävla spärrsystem som jag inte vill ha och inte ens har bett om. Måste leta på dom asen och säga att jag inte vill ha skiten!

Fått brev från Go'boken också, information om nästa paker men det tänker jag avbeställa. Har börjat köpa deras ABC-serie och jag tycker det får räcka med det.

Varför kan inte jag ha en blondinbellablogg som har en halvmiljon läsare (eller var det nu är) och tjäna massa pengar på min blogg? Inte för att hon inte är värd det, men jag tycker att jag också är det! Måste sätta mej och räkna ihop alla räkningar nu *usch*

Ha det bäst!

Kommentarer
Postat av: Madde

Säg till om du kommer över mina 13000 i räkningar, det är inte att leka med HM beställningar samma månad som bilskatten kommer.

2009-02-24 @ 13:15:00
URL: http://kvistbro.spaces.live.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0