Madde och lite till

Snälla kära syster, kan du inte skicka en lång kommentar?? Det blir lättare att svara då. Men jo, här finns det skräp på golvet, det blir lätt så när man har en dotter som mer än gärna leker med reklam och drar ut allt som finns i skåpen. Det är ju inte alltid så att skåpen är rena. Angående collageet så om det blir nåt nytt (det blir det säkert) så kommer du få vara med då! I promise!

Annars så har eftermiddagen varit lugn. Har testat de nya blöjorna och hon bajsde i båda två. Inget läckage och det är bra. Men jag tycker att de är lite breda i grenen så det blir lite bylsigt. Det stod också på hemsidan att Bum Genius blöjan skulle gå att få i fyra olika storlekar. Jag fick det till tre om jag inte kommer ihåg helt fel. Testade först på mellanstorleken men det gick inte alls. Så där fick det bli största storleken. Mommy's Touch blöjan däremot fick vi ta på minsta storleken. Eller på längden fick vi ta på minsta men bredden hade jag nånstans mittemellan. Men de satt bra båda två förutom lite bylsigt i grenen. Lite synd bara att jag inte hann testa de lite längre. Fick byta efter 1½ timme eller nåt i.o.m bajset. Skulle vilja veta hur mycket kiss de klarar. Coolababyblöjorna är ju lite smalare i grenen men de klarar inte alltför mycket kiss. Kanske klarar de här blöjorna mera, i.o.m grenbredden? Den som lever får se.

Har bild på Elisia med BG-blöjan men orkar inte lägga in den i datorn nu, är lite för trött för det. Den kommer imorgon.

Ha det bäst!

Kommentarer
Postat av: Madde

Det är mycket roligare att kommentera varje inlägg för sej och så får du ju flera kommentarer då.

2009-02-06 @ 10:12:06
URL: http://kvistbro.spaces.live.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0