Jävla städning!

Jag hatar verkligen att städa, det spelar ingen roll hur mycket man försöker skynda sej för man blir ändå aldrig klar då det hela tiden dyker upp mer skit!!

Dammsugning, moppning, kakel- och spisskurning är iallafall helt klart. Men jag inte har gjort nåt åt ugnen, det får bli en annan dag. Damningen är väl halvklar. Jag egentligen dammat det som man brukar damma men i det räknar jag in att torka av borden i vardagsrummet och det är inte gjort än. Har heller inte skruat under Elisias stol, där räcker det tyvärr inte med moppen då maten sitter FAST i golvet. Men hon brukar tycka det är kul att torka under bordet så det borde gå bra.

Referenslistan är iallafall klar :-)

Nu är det dags att hämta den lilla PruttenPluttan!!

Ha det bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0