Hjärtpresenten!

Måste få tacka min älskade sambo för den första hjärtpresenten!!! Det är vår 3:de hjärtdag tillsammans och idag fick jag den första presenten. Ett litet guldhjärta att sätta på halskedjan jag fick när jag fyllde 25 (fast jag är fortfarande 23) i sommras. Bild kommer, fast inte nu. Puss

Nu ska jag läsa lite andra bloggar som jag brukar läsa. På mama.nu läser jag Hannah Graafs och Pernilla Wahlgrens bloggar, sen brukar jag läsa syrrans blogg också, hon har bloggat jättelänge... Sitter vid Robbans dator och jag kan inte hennes adress i huvudet så jag kan tyvärr inte länka. Om jag nu får det för henne det kanske man ska fråga först. Sen brukar jag läsa Blondinbellas blogg, tror inte att hon är så blont det har nog mer blivit ett sätt att tjäna pengar.

Ha det bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0