Godmorgon!

Godmorgon allihopa, nu sitter jag och äter frukost O'boy med flingor, hur gott som helst. Fast jag försöker undvika det när Elisia är med för då vill hon bara smaka och det är ju inte det allra nyttigaste direkt.

Natten har varit riktigt bra med tanke på att Elisia är sjuk. Straxt efter midnatt så försökte Robban lura i Elisia flytande alvedon.Jag sa till honom att det kommer troligtvis inte att gå men du kan ju alltid försöka och det gick inte. Hon började dricka ur pipmuggen, trodde ju att det var vatten men sen när hon upptäckte vad det var så puttade hon bort muggen. Då böt han till en annan färg på pipen och då drack hon lite till men sen ville hon inte ha. Då doppade han nappen och då dög inte den heller. Hon är inte dum inte :-) Men hon sov riktigt bra, har väl vaknat ett par gånger och velat ha nappen men inte så ofta att jag har blivit störd av det.

Nu ska jag göra mej iordning inför skolan.

Ha det bäst!

Kommentarer
Postat av: Madde

Nä sjuka barn är inte något som verkar roligt. Skönt att det är bättre annars. Kram

2009-02-10 @ 09:19:00
URL: http://kvistbro.spaces.live.com
Postat av: fia

Vi hade en spruta och sprutade in alvedon i munnen. det var inte populärt men de fick i sej.

2009-02-11 @ 18:34:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0