F.M

Detta hade jag tänkt hinna göra mellan det att jag lämnat Elisia vid och fram till kl. 10

+ Diska eftergårdagen (orkade bara inte göra det igår)
+ Plocka upp i köket
+ Tvätta bardrumsmattan
+ Ringa öbo, har stopp i golvbrunnen - igen!!
+ Koka och mixa grönsaker till Elisia
+ Ta upp Elisias mat ur frysen
+ Blogga
+ Läsa de bloggar jag brukar läsa

Detta har jag hunnit göra:
 
+ Diska, tyvärr kommer det alltid ny
+ Plockat upp i köket
+ Lagt badrumsmattan i tvättmaskinen och satt på den
+ Ringt till öbo
+ Kokat grönsaker till Elisia

Jag har med andra ord kvar att mixa hennes grönsaker och ta upp middag till henne, blogga klart och läsa de bloggar jag brukar läsa. Efter det så blir det plugg fram till 11 då är det dags att ta på sej ansiktet, äta och sen åka och hälsa på min VFU-plats som denna gången är på Almbyskolan :-)

Ha det bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0