Disken igår & lite till

Gissa vem som fick diska igår? Jo jag, (frivilligt om du frågar Robban, - jag tar den sen!!). Men det visade sej att han hade betalat min carparkräkning så det var han värd.

Festen igår då? seg om du frågar mej, men det kan bero på att jag var helt nykter, trött och det var lite folk där, därav inga bildet. Sen hörde jag via ryktesägen att födelsedagsbarnet inte helt uppskattade det hela, men det var som sagt bara rykten och inget som jag vet om det är sant. Elisia tyckte däremot att det var hur kul som helst, skulle absolut inte sova. Glasunderlägger som de hade var typ hur roliga som helst.



Till slut vid 23 så blev hon riktigt trött och höll på att somna i mitt knä. Så då tänkte jag att vi åker hem - då blev hon hur pigg som helst när det var dags att ta på ytterkläder. Men hem åkte vi och hon somnade som en stock i bilen. Sen sov hon hela vägen hem, hela vägen in i lägenheten och när jag klädde av henne och la ner henne i spjälsängen. Dom kan sova djup de små liven :-). Tyvärr så vaknade hon vid halv 9 nu på morgonen, hade väl gärna fått sove lite längre tycker jag.

Elisia har också visat idag att tjejer kan göra mer än en sak samitigt idag!



Sitta på pottan och spela musik samtidigt! Inte dåligt i den åldern ;-.) att det sen varken kom kiss eller bajs i pottan är inte lika viktigt. Har märkt en annan positiv sak fårn tygblöjorna. Förut när den lilla damen luftade rumpan så kunde det småkissas lite då och då, små pölar här och där. Numera så kan honvara nakten ett bra tag innan det kommer nåt, och  när hon kissar då så kommer det en riktig pöl.



Elisia med favoritgosedjuret. Ett lejon som hon fick i present av Dennis. TACK!!! (tyvärr så luddar den endel så jag är väl inte lika förtjust i den).

Ha det bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0