Äntligen kväll!!

Jag är riktigt jävla trött nu, var väl ett år sen jag var så här trött tror jag. Det ska bli riktig skönt att sova sen! Att dagen blivit så bildlös skyller jag på min trötthet - tar igen det imorgon.

Satt och kikade lite på IKEAs hemsida - älskar det stället - och hittade lite möbler jag vill ha till nya lägenheten. Kom upp i exakat 3002.- visserligen inte så mycket pengar, men har man inga så är det mycket. Jag har lovat mej själv, eller sagt till mej själv det beror väl på hur man ser det, att inte handla mer på kredit utan faktiskt spara ihop till det jag vill ha. Får väl se hur det går nu. Det är ju så lockande att åka till IKEA och handla med det där lilla plastkortet, men det vore ju så skönt att få hem räkningen och se att man ha betalt av allt, kanske t.o.m betalt in lite som man handla för?? Får väl försöka sätta undan minst en femhudrig i månaden så tar det ju "bara" ett halvår innan jag har det jag vill ha. Fast sen finns det ju alltid en massa småsaker man vill ha. Plus att det inte är några köksmöbler inräknade och jag vill verkligen ha nytt bord och nya stolar. De vi har ni är verkligen skitfula, fattar inte vad Robban tänkte på när han köpte dem...

Nu ska jag smörja in ansiktet, sen funderar jag på att lägga mej...var nog typ ett år sen jag la mej så här tidigt.

Ha det bäst!

Kommentarer
Postat av: Madde

Haha jag kunde lägga undan 4500 denna månad, det du! Så då kan jag åka till Ikea och spendera när sovrummet är klart.

2009-02-04 @ 18:17:01
URL: http://kvistbro.spaces.live.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0