Alla dessa ha begär!!

Finns det fler än jag som bara vill ha och vill ha och vill ha??? Just nu har jag ett enormt ha begär och inga pengar, det blir till att försöka spara. Hittills har jag sparat 200.- som ska gå till dessa ha-begär-saker, dvs saker som jag inte behöver men som jag bara MÅSTE ha!!

1. En dammsugare, en sån där sladdlös från elektrolux. Nästan den här, helst vill jag ha en röd. Var å tittade på en lägenhet för ett tag sen (inte den vi ska flytta till) och han som bodde där hade en röd. Men jag har letat och letat men inte hittat nån. Så om du vet var det finns röda sladdlösa dammsugare så säg gärna till! Butikspris på Onoff. 1 799.-

Bild av ELECTROLUX ZB2821 SVART
2. Smink, från Face Stockholm. Det är det märket som hittills har passat min hy bäst (min hy är inte den bästa). Smink är ju lite svårt att sätta ett pris på, det kan ju bli hur mycket som helst! Men när jag köper smink så tycker jag det är roligast om jag köper till hela ansiktet, dvs foundation, puder, rouge, ögonskuggor (två som går ton i ton), ögonbrynsskugga + en massa mer när man väl är där. Jag tycker det är kul att gå på en makeup rådgivning samtidigt också så att man verkligen får hjälp med att matcha ihop olika skuggor och man få se hur det ser ut på. Men säg att det får kosta hmm...2 500.- så har man så att man klarar sej ett tag.


Har gått på makeup rådgivning en gång och den gången handlade jag för 1 800.- (rådgivningen kostade då 50.-) och då köpte jag inte allt jag vill ha. Gissar på att priserna gått upp lite sen dess så jag hoppas att 2 500.- räcker när äl den dagen kommer.

3. En barnvagn från brio, BRIO Joy för att vara mer exakt. Försökte kopiera en bild och klistra in men misslyckades. Rek pris 5 795.- + att man vill ju ha lite tillbehör, en matchande åkpåse och skötväska kan väl vara lagom? säg att det går på max 7 000.- totalt.


4. Jag vill åka vasaloppet, men till det måste man en lite utrustning, typ skidor och vad jag vet är de inte gratis *suck*, vad kan ett komplet vasalopp kosta? Ingen aning. Sambon och jag satt och kollade på skidor häromdagen, har för mej att jag såg ett paketpris i nån stor sportaffär på 3 000.- eller 4 000.- så bör man ju ha lite bra skidkläder, + startavgift...skiter i att räkna ut det nu. Känns som att jag har lite saker att spara till innan.

Kan väl också vara ärlig att vagnen tror jag inte att jag kommer att lyckats spara ihop till, eller jo det kommer jag, men när jag väl ha de pengarna så kommer Elisia förmodligen vara så stor att hon vuxit ur den och BRIO har säkert inte ens kvar den.

Ibland blir jag riktigt irriterad på det här med vänsterjustering och centrering. Det blir aldrig som jag vill och nu när jag skriver när är både vänsterjustering och centrering i markerad. Hur fan går det ihop?

Ha det bäst!


Kommentarer
Postat av: jennie

Oj, åka vasaloppet! Det är jobbigt...







VILL DU HA FLER BESÖKARE?



Bli medlem här: http://www.viraltrafik.se/?Jenniesplace



Det funkar verkligen!



2009-02-22 @ 15:43:28
URL: http://jenniesplace.blogg.se/
Postat av: Emma

Ettan och tvåan står jag bakom. Absolut.

2009-02-22 @ 15:51:59
URL: http://enligtemma.wordpress.com
Postat av: Sofia

Snygg blogg och gullig header :D

2009-02-22 @ 17:38:13
URL: http://soufiaz.blogg.se/
Postat av: Madde

Fan vad du vill ha! Jag vill ha semester mest av allt och ett klart badrum.

2009-02-22 @ 18:00:58
URL: http://kvistbro.spaces.live.com
Postat av: Anonym

hej , lust att bli min bloggvän via blogglovin?

2009-02-22 @ 18:05:27
URL: http://sandram.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0