Sjukt trött

Nu är jag helt sjukt trött på min dator!! Hade skrivit ett lång inlägg om hur förbannat seg min dator är - då lägger den av helt!! Eller internet iallafall. Jag är helt säker på att datorn måste formateras, så om någon vill ta sej an det uppdraget vore jag himmelskt tacksam!

Ännu mera pulkaåk blev det idag, och det kommer garanterat att bli det imorgon också :-) och tro det eller ej men idag kom han den där jag bor med ut i backen!! Och det är något av en sensation! Tidigare har han varit med till lekparken en gång!! Sen tror jag visserligen att han har varit där iaf en gång själv med Elisia - men jag har varit där mycket, mycket mer! Bilder på oss tog han också, men det gjorde han ju självklart med mobilen och den har han med sej till Dennis så de får ni se någon annan dag.

Sitter och tittar på The King of Pop och jag kan inte fattar varför han skulle operera sej vit, nu är det ju visserligen svårt att veta hur han skulle ha sett ut utan några operationer men av vad jag kan se så ser inte någon av hans bröder missbildade ut så jag har svårt att tro att Michael Jackson skulle ha gjort det (om han nu hade låtit bli operationerna vill säga - jag är rätt så säker på att han hade sett mycket bättre ut naturel).

Nu är jag inte bara trött på datorn utan jag är verkligen trött!! Så nu blir det sängen och en påhälsning hos John Blund :-)

Ordbajs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0