Min nya hårfärg!

Vad har hänt sen sist i mitt underbara liv? En del iallafall, en ny hårfärg exempelvis



Så så här ser jag ut nu. Jag har fått en del komplimanger av de jag jobbar med och elever, en del elever tyckte även att jag såg yngre ut. 21 och 22 var de åldrarna jag fick höra. Av de andra personerna i min närhet jag har, hör och häpna, inte hört någonting!!! Hur ska jag tolka det??

Jag har ju som sagt en helt underbar dotter, som visserligen inte ville somna igår (så ikväll börjar träningen med att hon ska somna själv så jag gissar på att det kommer ta många timmar innan hon somnar ikväll, tur att det bara är skit på tv). Men hon är ändå helt underbar och jag älskar henne så mycket att hon måste få vara med på bild här, som vanligt :-)



Det här börjar bli en allt vanligare syn, och hon går oftare och oftare utan blöja. Olycksstatistiken är dock varierande, och det har visat sej att om hon har byxor på sej så kissar hon inte på sej lika ofta. Så nu går hon runt utan blöja med byxor och har gjort det i 1½ timme utan olycka!! Frågan är om jag törs gå ner til ICA med henne utan blöja? Problemet när hon går utan blöja är att hon är så liten runt magen så hon tappar byxorna, byxor med knyt går ju att dra åt men idag hade hon inte det. Lösnignen heter idag gummiband :-)

Hade tänkt att berätta lite mer om det underbara livet i 3:an utan uteplats med Prutt har bråttom till Ica så det är väl bara att avsluta här, och försöka få henne att kissa på pottan innan...

Ordbajs!

Kommentarer
Postat av: Madde

Det heter karuscha Stina, inte gummiband

2009-12-05 @ 09:17:26
URL: http://kvistbro.spaces.live.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0