Kvällens ordbajs

Dagen då, nej så tråkiga ska vi inte vara idag, fast det har hänt en del roliga saker. Hade handledning med handledaren inför c-uppsatsen. Han säger att jag sätter punkt för ofta. Jag gillar korta meningar, men det gör tydligen inte han. Alla är vi olika. Jag och Alexandra skrattade en hel del iallafall och imorgon ska vi skratta lite till då vi ska fixa till allt.

Vi gör som vanligt och kör en massa bilder på min underbara dotter, finns det nåt bättre än barn? Fick en fråga av en elev idag: Stina vad skulle du säga om jag blev pappa som 16-åring? Vad svarar man på det? Mitt svar blev iallafall att det är inget jag rekommenderar men barn är alltid underbara :-) Det var det vettigaste jag kom på för stunden.



Elisia i nya pyjamasen med mumintrollen, å så försöker hon vässa en färgpenna (som jag redan hade vässat).



Elisia i sina första trosor :-) hon är inte torr och jag kan väl inte påstå att vi pottränar. Men det är mycket blöjlöst hemma och jag försöker få henne att kissa på pottan. Hon är relativt duktig på att säga till men vill då hellre ha blöja när det är kissdags. Fast idag sa hon inte till, efter en kvart eller så, så var det en pöl på golvet. Men hon tycker om dem iallafall, hon vill gärna ha trosor på sej precis som mamma.



Sen flummade vi lite innan det var sovdag och det här blev resultatet. Dockorna skulle tydligen vara med på bild också.




Fia: Sorry, men jag har inte sett att du har färgat håret! Du får göra något mer spektakulärt, och sen får du skriva om det :-)

AnnSofie: Tackar, tackar är rätt nöjd med det själv.

Nu ska jag försöka koncentrera mej på Desperate Housewife, Karl fick nyss en rejäl smäll av Orson. Jag har aldrig gillat Orson. Vem var det som var i det lilla huset? Handen såg iallafall kvinnlig ut, Susan? Hon var den enda av huvudkaraktäerna som jag inte såg springa därifrån...

Ordbajs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0