Kiss på pottan

Luciamys på förskolan idag, dvs alla barnen fick vara utklädda och vi föräldrar vi komma dit å fika, fast vi fick ta med fika själva, fast det var nog bara bra för jag tog med cookis och chokladmuffis :-)



Julklädd måste man vara när det firas lucia ;-)

Elisia gjorde en ny premiär på pottan idag. Kissat har hon gjort många gånger men alltid på uppmaning av mej. Idag frågade jag bara om hon var kissnödig, fick svaret: nej (vad annars) sen gick det bara några minuter sen hördes ett rop från toaletten. Då har hon gått dit själv, dragit ner strumpbyxorna (blöja hade hon ingen) men hon klarade inte av att sätta sej själv för tomteklänningen var ivägen. Själv tolkar jag detta tecken som om att det kan vara dags att börja tänka på att slänga blöjan så nu ska jag köpa en massa trosor till henne :-)

Sen har jag inget mer vettigt att säga, fast det har jag å andra sidan aldrig...Eller jo en sak: Jag lämnade in UPPSATSEN idag!!!

Ordbajs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0