Dagens to-do-list

Dagens to-do-list:

- Fixa till det sista med c-uppsatsen
- Slå in Elisias sista julklapp
- Tvätta å diska
- Städa
- Göra julgodis

Detta bör var klart innan 15.00 då jag hämtar Elisia, är så jävla trött så jag vet inte hur jag ska orka något!

Kan också berätta att jag träffade en jättesöt bebis i lördags, Filippa!! Jag håller inte med Madde som säger att bebisar är skryngkliga, fula och bara skriker. Filippa och de flesta andra (undantag finns ju alltid) bebisar är hur söta som helst! Jag vill också ha en liten bebis...

Ordbajs.

Kommentarer
Postat av: Madde

De flesta bebisarna är skrynkliga och fula dock inte Elisia som var världens sötaste redan från början, förutom när hon såg butter ut.

2009-12-21 @ 13:34:21
URL: http://kvistbro.spaces.live.com
Postat av: Madde

Din dotter är så liten än så hon har ingen talan när det gäller pulkaåkning

2009-12-21 @ 13:39:03
URL: http://kvistbro.spaces.live.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0