Ordbajs

Jag har både shoppat något dyrt - en barnvagn, och jag har haft sönder något - en bil. Fast sönder skulle jag inte vilja säga att den är. Den fungerar fortfarande hur bra som helst. Men jag råkade få lite väl mycket närkontakt med en annan bil så kofångaren är helt repig och måste bytas och den andra bilen fick en intryckt dörr. Som tur är bara meteriella ting som går att ersätta men jag känner att jag vill ha roligare för mina pengar än att betala självrisker.

Elisia har iallafall muntrat upp mej idag. Först genom att jag fick ta på henne jättefina kläder.

Tröja från Katvig och byxor från Vouffen. En märke som jag aldrig hade hört talas om förrän jag såg byxorna på tradera. Det visade sej att det är en mamma från Kumla som sitter och syr, jag tycker dom är supersnygga :-) Sen var hon och Robban på BVC för vägning, mätning och vaccinering. Lilla PruttenPluttan har fortfarande inte passerat 10kg gränsen. Hon vägde 9970g och var 79cm lång, ingen stor klump här inte. 1 år och 7 månader är hon, det finns en tjej på förskolan som är en dag äldre än henne och hon är mycket större.

Ordbajs.

Kommentarer
Postat av: Madde

Grattis till mig som gissade rätt på båda två sakerna

2009-08-27 @ 09:30:52
URL: http://kvistbro.spaces.live.com
Postat av: fia

Hur många barnvagnar behöver du egentligen. Du kanske ska gå om kursen Ekologisk Hållbarhet 7,5 p.

2009-08-29 @ 21:43:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0