Ordbajs på låg nivå

Jag har inte bloggat på ett tag, av två olika anledningar. Den första är att jag har varit så sjukt trött!! I lördags somnade jag samtidigt som Elisia vid halv nio sen sov jag hela natten hos henne. Blir sjukt trött av det jobbet jag har, längtar verkligen tre veckor framåt!!!

Den andra anledningen är att när jag varit vaken så har jag stickat istället. Börjar bli riktigt duktig på det nu. Skulle gissa på att jag har stickat 40 cm eller nåt på min blivande halsduk. Ikväll blir det dock inget stickande, det är jag på tok för trött för. Anledningen till att jag hamnade här är att Robban trodde jag skulle sova hos Elisia så när jag gick upp (det tog drygt en timme innan hon somnade) så satt han i sängen och tittade på tv och lekte med datorn och skulle inte sova än på ett tag. Jag blev sur och satte mej här. Vid vissa tillfällen är han inte smart. Varför skulle jag vilja somna hos Elisia när jag sover bättre i min säng? Detta har jag sagt till honom tidigare. Däremot så gör jag iordning mej för natten samtidigt som Elisia utifall jag skulle somna.

Dags att uppdatera mej på andra människors liv.

Måste säga att detta inlägg känns väldigt onödigt och är säkert fullt med stavfel - jag skyller på att jag är trött.

//Stina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0