Livet uppdateras

Uppdatering från jobbet. Henry välte en pall med öl igår och Per tyckte då att det luktade fredagskväll. Själv kläckte jag den klassiska kommentaren: Men Henry var inte det där lite onödigt. Tomas (tror han heter så) svarade: Sådana kommentarer kan man mörda för.

Dagen bjöd inte på några välta pallar (vad jag såg) däremot torsdagsmöte vilket innebär en kvarts extra rast. Det gillar jag. Dessutom så plockade jag som en Gud idag så imorgon kan jag ta det lugnt :-)

Älskade syster Sofia har på dagen idag haft ett extra barn hos sej, nämligen Elisia. Det gick bra, men hon blev inte lockad till ett tredje barn.

Detta var dagens ordbajs. Ha det bra, själv ska jag mata barn :-)

//Stina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0