Legot är borta!!!

Legot har rymt. Jag har letat överallt!! I alla Elisias lådor, tvättkorgen, i alla lådor i vardagsrummet och i ugnen. Konstigt nog försvann det efter det att Madde var här. Kan det vara så att hon sitter ute i Kvistbro och bygger stall och hästar?

Idag har jag varit på Willy's och återigen såg jag ut som ett riktigt pack. Elisia fick sitta på fotstödet för att få plats, den här gången var jag dessvärre tvungen att muta henne med araksbollar för att hon skulle sitta stilla.

Madde: Jo jag såg att på det kortet Elisia leker med en massa leksaker så står hon i lådan, det var därför jag tog det kortet :-)

Ordbajs.

Kommentarer
Postat av: Madde

Legot är i lådan som hon står i, längst ner.

2009-08-24 @ 08:54:57
URL: http://kvistbro.spaces.live.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0