30-års fest

Ja det var kul. Tills några muppar bestämde sej för att putta mej så att min kamera gick sönder, jag fick ont i min arm (och har fortfarande ont) och Johans hand gick sönder. Onödigt tycker jag! Nu var det ju inte så att de puttade mej med flit men de var lite för mycket och lyssnade inte på när folk teckande åt dem att lugna ner sej. Sen när jag försökte säga åt dem att min kamera gick sönder m.m. när de puttades så totalnekade de till det. Att be om ursäkt existerade inte riktigt i deras värld. Omoget.

Men nu till det roliga. Kameran funkar såpass mycket att det går att lägga in bilder (det går dock inte att ta nya bilder så jag måste köpa en ny...kommer aldrig att få råd med min älskade diskmaskin).


Födelsedagsbarnet him self. Numera inget barn längre utan hela 30 år!!!!!!!!!!!!


Fredrik, Alexander, Robban och Richard här fortfarande bara dragen.


Snygga jag :-)


Ellen. Ingen vet riktigt varför hon är så brun på tungan. Vi kom inte ritkigt fram till om det var choklad eller Mickes anal....


Lite vimmelbilder.


Sandra och Emelie.


Sandra och Mackan.


Richard och Jocke.


Mickes (som eventuellt fick analen rensad) och Ellen.


Jag och Robban.


Jag dricker cider :-)

    
Två mindre nyktra snubbar.

Nu räcker det för denna gång, inte så mycke text för det är jag för trött för. Nu ska jag leta på en rosa kamera som jag ska köpa för mina diskmaskinspengar sen ska jag sticka :-)

//Stina

Kommentarer
Postat av: Madde

Öh jag vill ha tebax mina pengar, vet att kameran gick sönder osv... men du får göra som jag och Daniel och skaffa kameror gratis via telia=)

2009-08-11 @ 22:48:44
URL: http://kvistbro.spaces.live.com
Postat av: Anonym

vad gör du den 31/8? Vill du följa med på stickpicknick på kvarntorpshögen? Jag träffade din gamla lärare idag (Maggan. Jobbar med Lasses (en annan lärare) fru.

2009-08-13 @ 21:03:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0