Vet du nåt om kristendomen?

Varför detta blogginlägg då det inte har hänt så mycket sen sist? Jag har inget bättre för mej *haha*.

Idag var det en tidig dag, det var ju som sagt ett tag sen, jag har ju haft ett helt underbart påsklov! Och ännu härligare blev det när jag fick reda på att jag fick sluta redan klockan 11, min handledare skulle nämligen till tandläkarn med ett av hennes barn, å andra sidan fick jag med mej en hel hög med prov som ska rättas och jag borde läsa på lite mer om kristendomen. Lektionerna är planerade men det känns som att om eleverna frågar om nåt så borde jag ju ha svaren, riktigt så är det inte nu. Det läskiga är ju att jag vet ju i princip inget!

Vet du nåt om kristendomen?

//Stina

Kommentarer
Postat av: Nadia

Hej! Tittar in via bloggtråden på FL.

Jo, lite har man snappat upp om kristendomen men jag skulle nog vilja betona på LITE :-)

2009-04-14 @ 13:13:48
URL: http://folkarnotter.blogg.se/
Postat av: Madde

Jag vet att Jesus dog och att Adam och Eva var de två första människorna och att kristendomen är indelad i protestant, katolik och ortodox. Men sen var det slut, jo det var nog Gustav Wasa som införde protestantism i Sverige. Annars så finns Google, säg åt ungarna att använda det.

2009-04-14 @ 14:41:44
URL: http://kvistbro.spaces.live.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0