Utskrattad?

Berätta då för min kära sambo att jag har köpt en ny laddare. Blir typ utskrattat! Framförallt när jag sa att den kostade 300.- (han frågade). Det skulle finnas billigare, man skulle inte behöva en laddare utan ma kunde köpa en "omvandlare" på gubbdagis, varpå han går in på deras hemsida och ska leta på en. Men tro det eller ej - han hittade ingen *haha*. Känner mej som en liten snorunge som kan själv!

Hittade visserligen en billigare laddare på en annan hemsida men den sidan såg så opålitlig ut, så därifrån ville jag inte beställa. Har fått leveransbesked med och den skulle komma 9-10 april 2009. Tycker det känns lite konstigt dock. Idag har den inte kommit den är ju helt uppenbart och vad jag vet så kommer inte posten imorgon. Eller kommer den ligga på ICA och vänta tills på tisdag kanske? Hmm, kanske ska leta reda på kollinumret och gå till ICA och kolla?

//Stina

Kommentarer
Postat av: M.a.D.D.i.X - Ung Mamma & Gravid

Mysig blogg! Ska ni hitta på i påsk då?

Designauktion PÅGÅR! Just nu 21 kr!

2009-04-09 @ 21:56:37
URL: http://madelene1986.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0