Saknad mössa

Köpte en mössa från Villervalla, den kom samtidigt som alla de andra kläderna men nu hittar jag den inte!! Fattar verkligen inte var jag lagt den, förslag?



Så här ser iallafall mössan ut, och den lilla damen har förhoppningsvis ärvt mitt läsintresse :-)

Var på IKEA och Marieberg idag, alltid lika kul, framförallt utan Robban, han har av nån anledning alltid så bråttom när man är där - om han inte själv ska ha nått. Tyvärr så hittade jag inget till mej själv och inte det jag letade efter heller. Hade tänkt att köpa helt vanliga tights till Elisia, men det finns bara en massa capritights och det vill inte jag ha, inte nu iallafall. Men det blev ett par shorts (som jag tycker påminner om 80-talet), en klänning och två pyjamaser.

På IKEA blev det lite leksaker till Elisia, bla en sån här


Har visserligen redan en sån, men den hade vi med till Henke och Simone när vi grillade hos dem igår och deras hund (som är hur snäll som helst) fick tag på huvudet utan att nån såg det och då passde han på att dela det i två delar. Jag tyckte det var rätt bra för då fick jag en anledning till att åka till IKEA :-). Sen köpte jag lite ramar, och det här är helt otroligt men de är redan på plats!! och i två har jag t.o.m. satt in kort! De tre ramarna i Elisias rum är änslänge tomma men korten som ska sitta i är framkallade så det är jag som måste få lite energi och tid till att fixa det. Sen köpte jag en hatthylla också, som matchar skohyllan och de lösa krokarna vi har. Krokar som inte sitter på plats än, måste ta tag i det i veckan.

Är det nån som har tips på hur man får en ettåring att somna om när de vaknar på tok för tidigt? Idag vaknade Elisia klockan 6, trots att hon somnade vid 10 igår kväll. Hur trött som helst hela morgonen men totalvägrade att sova. Kvart över 9 somnade hon äntligen om (jag med) och sov till 11, sen sov hon en halvtimme till på eftermiddagen. Den som lever märker hur det blir imorgon.

Robban tycker inte om när det bara är skit på tvn på söndagskvällarna, måste säga att mej stör det inte så mycket - har massor av böcker att läsa!!

//Stina

Kommentarer
Postat av: Madde

Ge ungen en tuss med sprit i.

2009-04-27 @ 20:01:15
URL: http://kvistbro.spaces.live.com
Postat av: Madde

Kom på en till sak, mörklägg rummet som hon sover i riktigt ordentligt, hon verkar ju vakna när det blir riktigt ljust ute.

2009-04-27 @ 20:03:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0