Fint väder ...

Fint väder och jag sitter inne! Det är inte roligt!!! Jag hatar att inte ha en uteplats! Hus vill jag inte bo i men jag vill bo i en lgenhet med uteplats. Som nu mitt på dagen ska Elisia sova middag, så då blir jag inne ett par timmar till. Hade jag haft en uteplats hade hon antingen kunnat sova ute i vagnen eller inne och jag haft dörren öppen och då hört henne. Tyvärr finns det ju inte alltför många lägenheter med uteplats och de som redan bor i dem håller hårt i dem och det förstår jag!

Får väl se till att plugga färdigt, sen trolla fram ett jobb och sen gå till banken och köpa ett radhus. Robban verkar iallafall mer och mer rulla in i radhustänket och det är tur det.

Nu har Elisia iallafall sovit och jag har försökt att sova, men det gick inte. detso tråkigare är det nu dags att tvätta...Det enda som är bra med det är att tvättstugan är i en annan byggnad som vi kommer iallafall att få lite luft i oss. Kan tillägga att vi har en egen tvättmaskin också (annars så hade vi aldrig klarat oss) men det är så skönt att tvätta lakan, blöjor och handdukar i tvättstugan för då kan man tumla dem och då blir de ju så mycket mjukare :-)

//Stina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0