Rubrik saknas

Madde: Då satsar vi på att få tvåan samtidigt då :-)

Annars så har dagen rullat på, fick en riktigt kul dag i skolan idag. En av lärarna var sjuk så jag fick vara själv en del i ena klassen. hur kul som helst, och det gick mycket bättre än vad jag trodde. Hade en mattegenomgång och det verkade som om alla fattade. Det var ingen som såg ut som frågetecken i ansiktet iallafall och det var ingen som ställde korkade frågor. Man kan ju undra lite på vad det beror på; det jag gick igenom var lätt? jag är helt otroligt bra pedagog? eleverna är jätteduktiga? eller en kombination?

Jag fick sluta en timme tidigare också! De skulle inte göra så mycket på konferensen så den behövde jag inte vara med på. Glad blev jag, kunde ju hämta Elisia en timme tidigare!! Det märks på henne att hon börjar tidigare, ikväll la jag henne 7 istället för 8, så trött!! Så lite skönt ska det bli när praktiken är slut. Förhoppningsvis blir det inte lika långa dagar på förskolan för Elisia, och jag blir lite piggare.

Nu är det duschdags.

//Stina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0