Ny dammsugare

Har ju som sagt en kamera som äntligen lever, så nu måste jag ta igen alla bilder som jag inte har kunnat ta. Börjar med en liten Elisia som för övrigt har varit en kul typ idag. Kvart i fem i morse började hon hosta och sen dess har inte jag sovit något, mindre kul. Men kul var hon när jag skulle hämta henne på förskolan, de flesta barn, även hon, brukar ju komma fram och ge föräldern en kram. Så brukar hon göra, men inte idag. Nej, utan så fort hon fick syn på mej så kom det upp ett full-i-fan-leende och så vände hon om och sprang :-)

Här hemma har hon också hunnit äta massor, bland annat potatismos, det tyckte hon var jättegott! Blöjan är från CoolaBaby, liten, nätt och bra.



Att få saker gratis är något jag tycker om. Är ju student så kassan är väl inte alltför välfylld. Denna har jag fått gratis.



En sladdlös dammsugare, har velat ha en sån jättelänge och nu har jag den! Och jag betalde inget ett öre, inte ens frakt. Jag har helt enkelt samlat sjukt mycket streckoder från Nestlébarnmat. Nu är det säkert sån som är lite politiskt jävla korrekt och absolut inte köper nestlé. Jag samlar visserligen streckoder fån semper också med premierna därifrån är så mycket tråkigare! Det enda vettiga därifrån är en örontermometer som jag just nu sparar till. Av nestlé kan man som sagt få denna dammsugare (tyvärr är det inte den dyrare varianten men det kan jag leva med) och man kan dessutom få en barnvagn, en sulky modell lite coolare från Acta Graco, så det blir till att spara ihop 500 nya poäng så jag får den också.  Mycket barnmat blir det.

För övrigt så vill jag jättegärna ha en diskmaskin när jag fyller, stod och diskade i över 30 minuter förut. Mina händer är snustorra.

//Stina

Kommentarer
Postat av: Madde

Här har du en som är politiskt korrekt och Daniel vill ha presentkort på Expert när han fyller.

2009-04-17 @ 22:35:32
URL: http://kvistbro.spaces.live.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0