Måste göra nåt vettigt.

Kommer jag att göra nåt vettigt idag? Elisia har varit på förskolan sen 9 och det enda vettiga jag har gjort är att söka nya kurser inför hösterminen, som förhoppningsvis blir min sista!!! Sökte PDIC, som heltidskurs + att jag sökte två mindre kurser, en som jag måste läsa för att få ut min examen och ytterligare en för det väl lika bra att läsa så mycket som möjligt? Tycker inte att pedgogikkurserna har gett mej speciellt mycket så det är äl lika bra att läsa lite till så man får lite valuta för lånen man trots allt tar.

Kurserna blev iallafall:

# Pedagogik med didaktisk inriktning C (a&b har jag väl inte varit alltför nöjd med) 30 hp, dvs helfart hela terminen.
# Barns tal och skriftspårkslärande 7,5 hp, dvs helfart under 5 veckor. Denna kurs ingår in den obligatoriska svenskan jag måste läsa.
# Svenska språket, lärande på ett andra språk 7,5 hp, helfart under 5 veckor.

De två mindre kurserna läses dock inte samtidigt.

Att söka dessa är som sagt det enda vettiga jag har gjort. Måste göra nåt mer vettigt, frågan är bara vad? Läsa kurslitteratur som ingår i denna delkurs, eller skriva färdigt min text om Pojkår? En bok från förra delkursen, jag missade seminariet som den boken diskuterades på och får därför skriva en lååååååååååång text om det. Eller så lång är den väl inte men just nu känns det som så.

Tänkte ta mej ner i källarn också och leta efter skor till Elisia. Vet att det ska finnas två par tennisskor och jag vet helt övertygad om vilken kartong de låg i, men det visade sej vara fel så nu är det bara att leta.

Madde: På mej stämmer det inte med att mysbyxorna kommer isamband med barn, för mej kom de med Robban ;-)
//Stina

Kommentarer
Postat av: Madde

Haha och jag som trodde man klädde upp sig inför varandra och jag har fortfarande jeans på mig.

2009-04-06 @ 13:34:05
URL: http://kvistbro.spaces.live.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0