Lång middagssovning

Nu har jag sovit middag, och Elisia också såklart, och vad vi har sovit! Elisia somnade vid 11.30, då brukar hon egentligen äta, men eftersom att hon var så trött fick hon äta en timme tidigare (hde jag väntat hade honvarit för trött för att äta), och då piggande hon till lite, men sen pang så somnade hon. Det tog inte ens en minut så sov hon. Jag var dessutom så gosesjuk att jag la oss i stora sängen där Robban fortfarande sov, så vi sov alla tre till klockan två, då gick Robban upp och jag låg och dagdrömmde en timme om en massa pengar som jag nångång ska vinna (fast jag spelar typ aldrig). Elisia sov till tjugo i fyra, så hon var bra trött!! Hoppas hon somnar sen bara men det brukar inte vara några problem.

Sen har den lilla damen fått för sej att hon inte ska äta yogurt, fast yogurten på burk (barnmatsburk alltså) går hur bra som helst, så idag hällde jag över yogurt i en tom fruktpuréburk och hon åt som bara den :-)

Nu är det snart middagsdags, potatis- och kasslergratäng blir det. Tyvärr blir det ingen bild för jag har inte hittat den där jävla kamerasladden än så jag kan inte ladda batteriet.

//Stina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0