Jennifer Crusie - Fula fiskar

Jag har läst ut en bok till, inte nu ikväll så asocial är jag inte (eller är jag? har nämt asocial många gånger ikväll känns det som), men jag har inte skrivit nåt om den! Den ingår inte i kursen som förövrigt är slut så det blir inget långt skrivet som den.

Den heter iallafall Fula Fiskar och är skriven av Jennifer Crusie. Om du vill läsa vad som står på baksidan så får du leta på det själv. Det jag kan säga om boken som är ca 400 sidor är att de första 200 kändes väldigt sega. Det behöver dock inte bero på att de var det utan på att jag när jag läste första halvan hade en liten bebis att ta hand om och många andra bra böcker som ville läsas. Det blev med andra ord inget flyt i läsningen. De sista 200 sidorna sträckläste jag nästan (hade jag haft tid hade jag sträckläst). Boken var spännande på en chicklittsätt raktigenom även om det hände mer och mer ju längre fram i boken man kom. En bok som jag varmt kan rekommendera! Själv kommer jag någongång att läsa om den, för att få läsa hela boken med samma flyt som jag läste andra halvan.


Kan säga att den handlar om tavelstölder, förfalskningar, kärlek och en massa mer.

Gillar du chicklitt så läs den.

//Stina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0